Tuesday, August 11, 2015

Kembali menonton teater



Weekend lepas Mek balik Malaysia... without anyone knowing.. like Ninja hahaha (berangan tak sudah) sebab dah beli tiket ni la...

So sayang punya pasal pergila ari Sabtu malam tu menonton teater yang dah lama ditinggalkan... 
Well I would say... fun, funny and exciting... although not suitable for children below age but I guess it's the perks of having 2 wives at the same time. (Although I am not so impress by the means of having to keep them a secret and hated the fact that the wives is the one giving money to the husband) 
Well aku mengaku aku ni feminist... Hopefully men out there yang rasa cukup mampu zahir batin, nak bernikah lebih tu, beritahula isteri pertama, kedua dan ketiga... eh... hahaha

Anyways... aku tolakla pemikiran feminist aku ketepi kejap... tengok khusyuk ni... tergelak-gelak sorang (sebab aku datang sorang)

Aku puji lakonan mereka-mereka yang terlibat. Remy Ishak rupanya handsome (hahaha tak pernah minat sebelum ni nak tengok betul-betul) lakonan mantap.

Nad Zainal very interesting watak manja-manja ngengada gitu kan... I clap my hands for you.
Jihan Muse... tegas dan tak tau kenapa aku asyik tergelak dengan dialog yang kuar dari mulut dia ni... 
Owh aku nak bagi standing ovation kat Dafi... never interested in him before, but seriously he was f****** funny, even over (but slalunya watak gini memang over) aku rasa dia yang paling menyerlah...

Keep it up guys... mana tau menarik aku nak sambung tgk teater lagi sebab last year cuma satu teater jek yang sempat aku tengok dek working environment yang memaksa aku standby 24/7....

Yuuhuuu...

No comments:

Post a Comment