Saturday, October 17, 2015

Balik kampung makan ABC

Ahhh... tengah teman mak baring depan tv... so aku bukakla drama korea, sebab cinta hati saya pun layan gak kalau cerita ok... tengokla cerita Hello Monster @ I Remember You sbb aku suka gakla dengan hero mata sepet tak bleh bukak Encik Seo In Guk tu... hahaha...

Mak yang tadi macam lelap rupanya pon tengah layan sama dengan aku...
But then tetiba my darling kata teringin makan ABC kaler-kaler... aku ni kalau dah balik kampung memang sokmola teringin saja.

Jadi kami pun pi bandar... makan ABC... Alhamdulillah demam Mak dah kebah... dah nak makan... aku layankan saja... lepas tu makan plak Nasi Lemak CD... Restoran Ayam Goreng CD ni kat pontian je ada... tapi seriously sedap gila dia punya Fried Bun and Coleslaw... takde tandingan lagi setakat ni... biarla aku jauh sampai lain continent sekalipun... aku pasti rindu dengan makanan kat Pontian nih...

Sok nak kene balik dah jadi melayan my queen... ikutkan apa saja yang dia nak...
Love you mum.

No comments:

Post a Comment